Wybór najlepszego programu magazynowego do sklepu budowlanego

Sklepy budowlane potrzebują szybko i sprawnie działających rozwiązań, dzięki którym zarządzanie magazynem będzie nie tylko efektywne, ale również szybkie i skuteczne. Wśród tego rodzaju programów można wskazać LoMag. Czym on się charakteryzuje?

Wygodna wersja testowa

Program magazynowy do sklepu budowlanego wymaga wielu udogodnień, których często nie oferują najbardziej podstawowe opcje niektórych twórców. Dlatego też tak istotnym jest, aby dopasować go do swoich potrzeb. Jak to zrobić?

Najważniejszą kwestią jest przeprowadzenie szybkich i skutecznych testów. Niestety, większość wersji próbnych różnych programów magazynowych nie daje możliwości sprawdzenia wszystkich funkcjonalności – a jedynie niektórych, zazwyczaj tych najbardziej podstawowych. Na tym tle świetnie wyróżnia się właśnie wspomniany wyżej LoMag, bowiem daje możliwość sprawdzenia każdej opcji bez wyjątku – tyle że określoną ilość razy. To bardzo uczciwe rozwiązanie, dzięki któremu istnieje szansa na przetestowanie funkcjonalności pod każdym kątem przed wykupieniem licencji.

Dlaczego to odpowiedni program magazynowy dla firmy z branży budowlanej?

Przede wszystkim w związku z dużą prostotą obsługi oraz tempem działania programu. W branży budowlanej szczególnie istotnym jest, by nie musieć marnować całego dnia na mozolne uzupełnianie i sprawdzanie stanów magazynowych. Dodatkową zaletą programu LoMag jest możliwość obsługi z poziomu różnych urządzeń. To oznacza, że nawet z pomocą smartfona czy tableta możliwe jest wygodne wprowadzanie stanów magazynowych.

Co istotne, program współpracuje z większością systemów dla sklepów online i zapewnia szybką aktualizację. Dzięki temu każdy skład budowlany, który daje swoim klientom możliwość składania zamówień drogą internetową zyska pewność, że nie dochodzi do żadnego dublowania (w sytuacji niewysokiej ilości określonego towaru).

Zarządzanie wieloma magazynami na raz

Sklepy budowlane, z uwagi na wymiary oferowanych produktów, często działają w oparciu o większą ilość magazynów. Również w tym zakresie LoMag zapewnia znaczną wygodę i sprawia, że zarządzanie wszystkimi punktami jest dużo łatwiejsze i znacznie bardziej intuicyjne.

Program daje również możliwość sprawdzania dostępnej w systemie dokumentacji – co jest rozwiązaniem nie tylko ekologicznym (brak wielu papierowych kopii), ale również bardzo wygodnym. Wszystkie dokumenty są dostępne dla osób uprawnionych z poziomu różnych urządzeń – co pozwala na zarządzanie magazynami również w momencie, gdy znajdujemy się poza siedzibą firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *