jak budować bazę e-mail

Jak skutecznie budować bazę e-mail klientów?

Jeśli prowadzicie mały biznes i nie doceniliście jeszcze zalet e-mail marketingu, to prawdopodobnie wiele tracicie. Choć e-poczta nie sprawdza się dobrze w każdej branży, to osobiście jestem skłonny twierdzić, że w większości, szczególnie biznesów detalicznych warto stworzyć strategię e-mail marketingową.

Chętnie napisałbym dlaczego warto zainteresować się tematem e-mail marketingu, ale zgodnie z zapowiedzią od dziś na łamach Biznesowych Katowic będziemy też informować o ciekawych (głównie darmowych) wydarzeniach on-line dla przedsiębiorczych, a pierwsze z nich dotyka właśnie tematu e-maili w MŚP.

Szkolenie o tym jak skutecznie budować i wykorzystywać do celów biznesowych swoją bazę e-mail, odbędzie się 3 lutego, a całość poprowadzi Paweł Sala z ekipy Freshmail.

To czego będzie można się dowiedzieć na krótkim szkoleniu on-line dobrze obrazuje poniższa rozpiska organizatora. Osobiście uważam, że może to być kawałek solidnej wiedzy dla wszystkich z Was, którzy dopiero chcą rozpocząć przygodę z e-mail marketingiem.

– Jak wykorzystać własną stronę do zbierania subskrypcji?
– Jak efektywnie i legalnie pozyskiwać dane do email marketingu?
– Jak zbierać subskrybentów w offline?
– Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania baz danych?
– Jakie zachęty działają najlepiej na potencjalnych subskrybentów – sprawdzone rozwiązania z polskiego rynku

Jeśli wiecie o ciekawych wydarzeniach on-line, o których powinniśmy napisać, to koniecznie dajcie nam znać w komentarzach.

Szczegóły wydarzenia znajdziecie pod tym linkiem.

Jeśli potrzebujecie skutecznej strategii e-mail marketingowej i jej realizacji dla swojej firmy, to zajrzyjcie tutaj.

Mateusz Wyciślik

Tworzę rozwiązania e-marketingowe dla lokalnego biznesu. Specjalista ds. e-marketingu.

Dodaj komentarz