marketingowe szkolenie katowice

Reklama którą pamiętamy – czyli jak wykorzystać możliwości mózgu i zdobyć zainteresowanie klientów

To, że przekazy reklamowe wpływają na nas często podświadomie powinno być już chyba jasne. Jednak sztuka wywierania wpływu poprzez reklamy czy to standardowe, czy internetowe jest trudna, a poznawanie jej wymaga często szerokiej wiedzy o tym jak działa nasz umysł i jak zachowują się konsumenci w konkretnych sytuacjach.

Już w czwartek w Katowickim Business Linku odbędzie się szkolenie, które poruszy kilka interesujących zagadnień z dziedziny marketingu sensorycznego i neurodydaktyki.

Całość poprowadzi pani Ewa Bensz, doskonale znana persona wszystkim tym, którzy interesują się PR.

Co o samym wydarzeniu pisze organizator (PSPR Oddział Śląsk)?

Tym razem zaprosiliśmy Ewę Bensz, która poruszy tematy z dziedziny neurodydaktyki i marketingu sensorycznego. Na spotkaniu merytorycznym dowiemy się jak oddziaływać na zmysły odbiorcy, aby wpłynąć na jego decyzje, w jaki sposób zapamiętujemy informacje i postrzegamy obrazy. Poznamy także mity i fakty na temat funkcjonowania naszego mózgu, przekonamy się, czy to prawda, że u każdego z nas przeważa prawa lub lewa półkula oraz ile procent swojego mózgu tak na prawdę wykorzystuje człowiek. Ponadto omówiony zostanie model AIDA, bodźce podprogowe wykorzystywane w reklamach i sposoby którymi można oszukać umysł.

Ważna informacja, udział w spotkaniu należy potwierdzić e-mailowo do dziś (9.02). Szczegóły tutaj.

Mateusz Wyciślik

Tworzę rozwiązania e-marketingowe dla lokalnego biznesu. Specjalista ds. e-marketingu.

Dodaj komentarz